zaterdag 9 juni 2012

Ander kleurtje op de muur

Soms heb je iets in je hoofd, maar pakt het niet helemaal uit zoals je bedoeld had.
Dat was het geval met een van de muren in mijn woonkamer.
Een tijd geleden hadden we ons drukke behang met grote ornamentprint vervangen door een (dacht ik) mooi rustig zandkleurig behangtje.
Toen het nieuwe behang erop zat viel ie echter iets bleker uit dan de bedoeling was. Niet echt de warme kleur die ik voor ogen had :-(
Steeds als ik weer naar die muur keek stoorde ik me eraan. Afgelopen weekend was ik het zat en ben ik op zoek gegaan naar een mooie verf om het behang over te schilderen.
Ik kwam uiteindelijk uit bij de kleur Moss van Painting the Past. Prachtige krijtverf in een hele mooie kleur oudgroen. Past mooi bij de pasteltinten en het vele wit bij ons in huis.
Dus bank aan de kant geschoven, alle randen en het plafond netjes afgetaped en kwasten met die hap!
En zie hier het resultaat! Een hele verbetering. Ons huisje is meteen een stuk warmer en gezelliger.







Ik hou van verandering!

12 opmerkingen:

  1. Prachtig!! En wat een ontzettend gezellige woonkamer!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi anne
      Ik ben via huisje kijken op je blog terecht gekomen .
      Wat een gezellig huis heb je compliment hoor.
      gr liesbeth

      Verwijderen
    2. Dank je Liesbeth!
      Hopeljk blijf je me volgen :-)

      Groetjes
      Anne

      Verwijderen
  2. Inderdaad lekker warm. Je hebt mij heel geïnspireerd. Eerst met je hoofdbord van het bed. Toen zag ik puur toevallig je flesjes. En nu stuit ik op deze wand. Echt gek hoor. Ik zit gewoon een beetje te surfen. Steeds kom ik op jou uit. Ik zie nu wat mijn woonkamer mist....... kussens!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad toevallig zeg!
    Ik hou van kussens, kan er maar geen genoeg van krijgen (manlief denkt daar overigens anders over ;-) )

    Groetjes
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zucht ...zo wil ik het ook !! je hebt er een nieuwe fan bij , je interieur, haken met zpagettti, helemaal mijn stijl!!

    groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anne, (leuke naam trouwens, zo heet mijn dochtertje)

    Wat een leuke blog heb je.
    Dat groene op je muur vind ik geweldig! Ik heb kussens op mijn bank in dezelfde kleur. En de kleur komt ook terug in mijn bank.
    Nu wil ik mijn muur ook graag die groene kleur geven. Maar, ik heb donkerbruine gordijnen. Denk je dat dat staat bij mekaar?

    Groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique

      misschien is het beter om van deze kleur groen dan een iets lichtere versie te kiezen anders wordt het denk ik teveel van hetzelfde en een tikkie donker (samen met je gordijnen)
      Of juist een tegengestelde kleur, bijv zandkleurig of mooi muisgrijs
      Ze hebben van Painting the Past hele mooie kleuren in de collectie, allemaal met een natuurlijke uitstraling.

      Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden!

      groetjes,
      Anne

      Verwijderen
  6. Hallo Anne,

    Wij zijn op zoek naar een mooie kleur voor de babykamer en bij toeval kwam ik op je blog terecht.
    Je hebt een super mooie kleur op de wand in de keuken. Mag ik vragen wat voor verf en kleur dit is? Ook vind ik de kleur van de stoel (waarop het maileg konijn zit) heel mooi. Welke kleur is dit?

    Graag hoor ik iets van je.

    P.s wat een super mooie foto's heb je erop gezet.
    Je hebt je huis prachtig ingericht. Het kan zo in een blad.

    Groetjes, Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kristel

      de kleur op de muur in de keuken is de kleur Munt van Flexa

      De kleur van de stoel waar het Maileg konijnt op zit is niet door mij zelf geschilderd. Het is een stoeltje van Opsetims. Maar ik weet wel dat ze de verf apart verkopen, dus je zou eens bij ze kunnen informeren

      liefs
      Anne

      Verwijderen

Ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen op mijn berichtjes. Schroom dus niet om iets achter te laten!